הוזמנה טיסה באינטרנט מחברת flight network ובסוף תהליך ההזמנה במתן האישור נזרקתי לתחילת תהליך ההזמנה. בעקבות זאת ניסיתי שוב להזמין עם כרטיס אשראי של חברתי וקיבלנו אישור . לאחר מכן קיבלנו שני מיילים המאשרים הזמנה וחיוב כפול. החברה סירבה להכיר בטעותה אז פנינו לישראכרט שהכירו בטעות וביטלו את אחד החיובים. בעקבות הביטול החברה פנתה אלינו בהודעה על כך שנאשר חיוב מיידית או שיתבעו אותנו על כך שזאת בעיה שלנו שלא הסתכלנו במייל לפני ביצוע ההזמנה השניה. למרות שניסינו להסביר להם שהבעיה היא באתר שלהם שלא נתן לנו אישור מלחתחילה. האם יש להם הילה לתביעה והאם כדאי להתעקש שזאת טעותם?
שלום רב ותודה על פנייתכם. פורום זה עוסק בהליכים כנגד חברות תעופה לקבלת פיצוי כספי בעקבות ביטול/טיסה, על ידי חברות תעופה. לכן לצערי לא נוכל להשיב לשאלתכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ותודה על פנייתכם. פורום זה עוסק בהליכים כנגד חברות תעופה לקבלת פיצוי כספי בעקבות ביטול/טיסה, על ידי חברות תעופה. לכן לצערי לא נוכל להשיב לשאלתכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוחחתי עם הלקוח, נמסרו פרטים טלפונית, הוחלט כי הלקוח יקבל את הצעת הפשרה שהציעה לו חברת התעופה. בברכה יצחק מנהל הפורום...
המשך תשובה