שלום רב , טיסה שלנו מתל אביב לסלוניקי בחברת AGEAN התעכבה ב 4 שעות . ויצאה בחמש בבוקר במקום באחת אחר חצות. סיבת העיכוב לא נמסרה. האם אנו זכאים לפיצוי ?
שלום רב ותודה על פנייתכם. על פי החוק הישראלי, הזכאות לקבלת פיצוי הוא רק במקרים של עיכוב של מעל 8 שעות. יחד עם זאת, על פי התקנות האירופאיות הזכאות הנה במקרים של עיכוב של מעל 3 שעות, אך למיטב ידיעתי לא ניתן לתבוע בישראל מכוח התקנות האירופאיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה