מבקשת לקבל ייעוץ בנושא חברת התעופה אלאיטליה שאתה טסתי מישראל לאל איי ב27.6.18 . הייתי אמורה לחזור אתם ב18.7 אך כשהגעתי לשדה התעופה באל איי נאמר לי שאני לא מופיעה ברשימת הנוסעים. הראיתי להם את אישורי הרכישה עם התאריך של 18.7 - לאחר עיכוב של שעתיים בחיפושים ובניסיון להבין איך יש אישורי טיסה עם תשלום מראש ובכל זאת אני לא מופיעה נאמר לי לבסוף שישנה טעות ושהייתי משובצת לטיסה יום קודם ל17.7. נציגות חברת התעופה טענו שחברת "אורביט" דרכה הזמנתי את הכרטיסים באינטרנט עשתה את הטעות. אורביט לא ענו כשחייגתי אליהם-היתה הודעה על תקלה טכנית באתר וביקשו שאתקשר בעוד מספר שעות-מה שאילץ אותי לשלם מחדש על כרטיסים כדי לא להחמיץ את החזרה הביתה לפני השבת. אישור ההזמנה והתשלום נשלח לי במייל על ידי חברת אלאיטליה. אשמח לקבל כיוון -כיצד להתחיל לטפל בתביעה.
שלום רב. ככל והטעות אכן נגרמה בשל אורביט, לטעמי תהיה לכם בעיה לנקוט נגדה בהליך משפטי, מאחר למיטב ידיעתי אין לה נציגות בארץ. מציע לכם, קודם כל לפנות אליהם במכתב המסביר כל המקרה בצירוף הקבלה עבור רכישת הכרטיסים החלופיים, ולדרוש החזר ופיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה