אני רוצה לתבוע את חברת ישראייר על זה שלא הביאו לי את המזוודה ליוון בזמן ושבוע שלם הייתי בטיול ללא מזוודה ובגדים בכלל! הנציג שלי שלקח אותנו באותו יום מהשדה היווני, אמר לי "הכל בסדר, אני מטפל בזה עכשיו" לא יודעת אם הוא באמת הגיש תלונה כמו שהוא אמר לי, אבל אחרי יומיים אמר לי שהמזוודה שלי הלכה לאנגליה בטעות, ועכשיו חוזרת לארץ, המשיך למרוח אותי יום אחרי יום, ואיכזב אותי כל יום עם תירוץ אחר. היה לי טיול מבאס בטירוף ושילמתי לחברה הרבה כסף על כלום!! עכשיו חזרתי לארץ ושהלכתי למחלקת אבידות אמרו שזה לא נמצא, וצריך להגיש תלונה ומשם הם יטפלו בזה עד 8 שבועות!!! ממש כעסתי, כי הנציג אמר לי שהוא יפתח תלונה ולקח את האחריות עליו. שדיברתי עם כל נציג של ישראייר לגבי המזוודה שלי כולם אמרו לי שאין פניה על שם המשפחה שלי, או משפחה של הנציג ש"עשה" לי. אני רוצה לתבוע את החברה הזאת!! אני רוצה פיצויים על זה ש8 ימים סבלתי בלי מזוודה בלי בגדים משלי ודברים אישיים, איכזבו אותי כל פעם מחדש, נתנו לי לקוות לסתם, ועכשיו גם אני מגלה שבכלל לא הגישו כלפי המזוודה שלי תלונה על אובדן. אשמח אם תעזור לי רויטל.
שלום רב. פורום זה עוסק בהליכים כנגד חברות תעופה, לצורך קבלת פיצוי עקב ביטול/עיכוב טיסה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה