שלום אנחנו אמורים לטוס ב 16.08 ב 09.30 (המראה). קיבלנו טלפון שדוחים לנו את הטיסה ל 12.30 בצהריים ומקדימים לנו את הטיסה חזרה לארץ מ 14.30 ל 10.45 בבוקר . אנחנו מפסידים יום שלום של חופש על חשבוננו כמובן ... רציתי לדעת האם ניתן לעשות משהו בנושא . החברה BLIK די לא רוצה לעזור ולספק טיסות אחרת . בנוסף לזה הם גם לא מסכימים לתת לנו כרטיסי טיסה עד 24 שעות לפני זמן הטיסה (מגוחך) תודה על העזרה!!!
שלום רב. ככל וההודעה על דחיית הטיסה ניתנה לכם יותר מ-14 יום ממועד הטיסה, לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה