לפני כחודשיים וחצי טיילתי בקולומביה והזמנתי כרטיסי טיסה לי ולחברתי דרך האתר של אויאנקה, חברת תעופה קולומביאנית, ניסיתי להזמין ובסיום ההזמנה הגעתי לדף Error שאומר שההזמנה שלי לא נקלטה ואני צריכה למלא שוב וכך עשיתי, אך שוב הופיע אותו הדף. ניסיתי לבדוק טיסה אחרת המגיעה באותו יום אך אינה בשעה סימפטית כיוון שמגיעה בשעה 12 בלילה לבוגוטה. זה היה הניסיון האחרון לבדוק אולי יש לי בעיה בטלפון שבגללה אני לא מצליחה להזמין, אך גם כאן ההזמנה לא הסתיימה בהצלחה. יום למחרת ראיתי שקיבלתי מיילים מהחברה בהם נכתב כי הם קיבלו את כל 3 ההזמנות שלי, בחרו בשמי טיסה, זו שהייתה מוצא אחרון, וחייבו אותי בכרטיס ללא ידיעתי. אחרי שיחות עם שירות לקוחות בניסיון להבין למה הם בחרו בשמי טיסה והאם אפשר לשנותה לטיסה הראשונה, נאמר לי להזמין את הטיסה הרצויה ולמלא באתר טופס לבקשת ביטול עסקה. כך עשיתי ואכן שבועיים אחרי קיבלתי מייל שמבקש ממני לשלוח את פרטי הבנק. אך עברו מאז חודשיים וללא שינוי. כל פעם שאני שולחת להם מייל בבקשה לקבל עדכון, התשובה המתקבלת היא שזה עדיין במחלקת כספים והם מטפלים בעניין, אך כלום לא מתקדם. יש משהו שאפשר לעשות בנידון ?
שלום רב . פורום זה עוסק בהליכים נגד חברות תעופה לקבלת פיצוי עקב ביטולי ועיכובי טיסות על ידן. לאור זאת אין לנו אפשרות לסייע לשאלתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה