שלום לכולם, לפני פחות משנה היינו בגיאורגיה בנופש. טיסה שהייתה אמורה לצאת ביום ראשון לישראל בשעה 14:00 נדחתה ללא הודעה מוקדמת . הטיסה יצאה ב22:00 יום אחרי ( באיחור של כ 32 שעות). בשדה תעופה בבאטומי שהיינו מעל 8 שעות ואף נציג לא ידע אותנו כלום. לאחר 6 שעות בשדה"ת הביאו לנו לחם יבש עם גבינה צהובה ופחית (2 פרוסות ופחית לאדם) . לפי הבנתי היו אמורים לידע אותנו על העיכוב ולתת לנו אוכל ושתייה ראויים וכמו כן אמצעי התקשרות. יש לי על מה לתבוע? ואם כן על מה?
שלום רב. ככל ודחיית הטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה שתהיו זכאים לקבלת פיצוי בגין דחיית הטיסה. ככל ולא סופקו לכם בכלל שירותי סיוע מזון שתיה וכו, לטעמי יש מקום לדרוש פיצוי נוסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה