הטיסה כבר היתה במסלול ואז התקבלה הודע על ידי הטייס שיש תקלה במטוס וממתינים להערכה לאחר כשעה הודיעו לנו שלא ניתן לתקן את התקלה שחסר חלק ומאותו רגע החלה מסכת לא נעימה וללא שום ליווי של נציג אלעל. הורדנו מהמטוס עודכנו שאנחנו מועבאים לשדה תעופה אחר במרחק של שעה וחצי נסיעה. בהגעתנו לשם היה כאוס ובלאגן ובחברת התעופה לא ידעו על קיומנו. לאחר עמידה של 4 שעות. התרוצצות אין סופית מול דלפק השירות הועלנו על טיסה לארץ לאחר עיכוב של 12 שעות. בכל הזמן הזה לא היה נציג אלעל שליווה אותנו היינו ללא מזון וללא שתיה. שכמובן רכשנו מכספנו. בגלל העיכוב בעלי לא הגיע ליום עבודה דבר בעייתי מאד בעבודה וכמובן איבוד יום חופש מיותר. מה ניתן לתבוע מול אלעל? תודה על התשובה
שלום רב. הפיצוי שניתן יהא לדרוש מבוסס על המרחק האווירי של הטיסה המדוברת, ונע בין 1,250 ש"ח (ליעדים קרובים) ועד 3,080 ש"ח (ליעדים הכי רחוקים).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בוודאי שכן, כל עוד יש לך את הקבלות עבור הנזקים שנגרמו לך. בנוסף ניתן יהיה לתבוע פיצויים נוספים בשל התנהלותה של חברת התעופה. אשר הייתה חייבת לספק לך שירותי סיוע. יש המון פסקי דין בנושא זה בהם בתי המשפט...
המשך תשובה