שלום, הזמנו כרטיסי טיסה ישרה לקופנהאגן דרך חברת איסתא, החברה התקשרה והודיעה שחברת התעופה החליטה לעשות עצירת ביניים בשטוקהולם בכדי לעלות נוסעים. חברת איסתא אמרה שאין לה טיסות ישירות אחרות להציע לנו ושמבחינתה אנחנו יכולים לבטל את העיסקה. בפועל הוזמן כבר רכב ובתי מלון. מה אני יכולה לדרוש מהם בכדי שתהיה לי טיסה ישירה ללא עצירות או קונקשנים בדיוק כמו שהזמנתי, ומה חוק התעופה אומר עבור מצב כזה? אשמח לתשובה בכדי שאדע איך לפעול. תודה רבה
שלום רב. התשובה תלויה במועד ההודעה על שינוי הטיסה. במידה וההודעה נמסרה לך מעל 14 יום ממועד הטיסה, תהיה זכאית לבטל ולקבל את כספך בחזרה, במידה וההודעה נמסרה לך פחות מ- 14 יום, ייתכן ותהיה זכאית לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה