שלום קניתי טיסה מתל אביב לרומא של חברת איבריה, כאשר מפעיל הטיסה היא חברת התעופה וולינג (טיסת קוד שייר). הטיסה בוטלה לאחר 8 שעות המתנה בשדה התעופה.את מי עליי לתבוע, את חברת איבריה (שמתנערת מאחריות) את חברת וולינג (שאין לה כלל נציגות בארץ, וטוענת כי יש לפנות באנגלית או ספרדית דרך אתר האינטרנט לקבל סכום פיצוי לפי התקנות באירופה) או את שתיהן? בנוסף, איך ניתן לתבוע את חברת וולינג אם היא איננה רשומה הרשם החברות בישראל למרות שהיא פועלת בארץ?
שלום רב. יש לתבוע את חברת התעופה שהפעילה את הטיסה בלבד, וניתן לתבוע אותה בישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה