טסתי הלוך ושוב להודו (תחילת אפריל). בטיסת חזור עברתי את הצ'ק-אין, ביקורת גבולות, בדיקה בטחונית שהתארכה עד מאוד (מנסיבות שאינן בשליטתי) ואחרי שסיימתי הלכתי לגייט (שהיה מרוחק מאוד) בשביל לגלות שסגרו את השער לפני כמה דקות. לא היו מוכנים לפתוח מחדש/לחכות. לא קראו לי ולא חיפשו אותי בשום אופן. לקחו לי את הדרכון, עבדו עליי שהכל בסדר, בוא תעשה את כל הדרך חזרה לטרמינל, נעלמו לשעתיים, ואחרי 3 שעות נוספות (לאחר המראת הטיסה) פשוט בועטים בי החוצה בטענה שזאת אשמתי/אשמת שדה התעופה ("שדה שקט", לא כורזים). כמה שאלות: א. האם החברה מחויבת במתן טיסה חלופית בעקבות הנסיבות שתוארו? ב. האם יש לחברת "אייר אינדיה" נציגות בארץ שניתן לתבוע?
שלום רב. לעניות דעתי במקרה זה לא תהיה זכאי לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה