רכשתי נופש לי ולבני מחברת גוליבר באתר. כשהגענו לשדה התעופה בני לא הורשה לטוס. לא הוצא, בר מה הסיבה אמרו בעיה בכרטיס. כעת דורשים שמוכיח מה הסיבה. הם לא מספקים אומרים שלא טס מי אחראי לספק הוכחה או סיבה לכך? מי נושא באחריות לנזק שנגרם?
שלום רב. הנתונים שציינתם בפנייתכם אינם רואים. אנא כתבו בשנית בצורה ברורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מני היקר שלום, ראשית, האם ניסית לפנות חברת התעופה במייל או בשיחה על מנת לברר כי אכן העבירו אליך את ההחזר. לעיתים זה לוקח מעט זמן פשוט, לכן אולי כדאי להמתין מעט לפני פנייה לעורך דין. שנית, במידה ואתה ...
המשך תשובה