שלום, בטיסה לניו יורק עם עצירה באיסלנד- המראנו באיחור של שעתיים. במהלך הטיסה נחתנו לתדלק בסקוטלנד, נחתנו באיסלנד באיחור של 4 שעות והפסדנו קונקשין. הלינו אותנו במלון. למחרת הייתי אמורה לעלות לטיסה לניו יורש, עשיתי צ׳ק אין באינטרנט אך כשהגעתי לדלפק אמרו לי שאני לא מופיעה בטיסה והעבירו אותי לטיסה בחברה אחרת. בסופו של דבר הגעתי ליעד באיחור של למעלה מ24 שעות. מה אפשר לעשות? מגיע פיצוי? תודה
שלום רב. ככל ו-2 הטיסות הופעלו ע"י אותה חב' תעופה, נראה כי תהיה זכאי במקרה זה לקבל פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום
תודה על המענה,
הטיסה הופעלה ע״י אותה חברה והכרטיס נקנה יחד (ככרטיס אחד).
מה הדרך הכי טובה לקבלת פיצוי?
פניתי לחברה אך הם עדיין לא הגיבו וטוענים שלוקח כארבעה חודשים לתת תשובה.
תודה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. במידה ולא תתקבל תשובה מחברת התעופה, ניתן לנקוט נגדה בהליכים משפטיים. 4 חודשים מענה לטעמי זהו זמן לא סביר. בד"כ מתקבלת תגובה בין חודש לחודשיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה