שלום רב ! לפני כחצי שנה רכשתי 2 כרטיסים ללסיבון עם קונקשן באינסטנבול דרך האתר של טורקיש,בעזרת כרטיס אשראי ,העסקה הושלמה ,הכסף הועבר לחברה והכל היה נראה כשורה בהמשך אשתי דיברה עם המוקד שלהם וביקשה שינוי הארוחות וגם זה בוצע , כאשר הגענו לעמדת הצ'ק אין בשדה לקבל בורדינג כי לא הצלחנו לעשות דרך האינטרנט הופתענו לגלות כי הם מבקשים לראות את הכרטיס שבעזרתו בוצעה העסקה , כאשר הכרטיס בבית ולא נלקח איתנו לחופשה ,כל הנסיונות להסביר שבעל הכרטיס הוא הנושא והצגת תמונה של הכרטיס עם פרטי הנוסע והחתימה שתואמת לדרכון , נכשלו, לא עלינו על הטיסה כי כרטיס חדש עלה 2000 דולר ,נאלצנו לקנות כרטיס חדש לתאריך אחר ,להפסיד יום במלון ששולם ולקוות לקבל בחזרה מהם בעתיד את ההחזר פחות 240 דולר על אי הופעה , האם יש עילה לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות , בגין ההפסד כספי ועוגמת נפש??? לתשובתך אודה
שלום רב. טרם שמעתי על דרישה להציג את כרטיס האשראי שבאמצעותו רכשתם את הכרטיסים כתנאי להעלות על הטיסה. יש לטעמי צורך לבדוק בתנאי העסקה באם קיימת דרישה כזאת. במידה ולא, לטעמ יש מקום להגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. טרם שמעתי על דרישה להציג את כרטיס האשראי שבאמצעותו רכשתם את הכרטיסים כתנאי להעלות על הטיסה. יש לטעמי צורך לבדוק בתנאי העסקה באם קיימת דרישה כזאת. במידה ולא, לטעמ יש מקום להגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה