עכב טיסה שהתעכבה פיספסנו טיסת המשך מברזיל לישראל, ביום שלמחרת לא נמצאו מקומות עכב שביתה של לופטנזה ובגלל אובר בוקינג, רק לאחר 4 ימים הגענו לישראל באמצעות חברת גול שהייתה החברה שהטיסה אותנו בתחילת הקונקשיין לברזיל. שרות הלקוחות של לופטנזה מסיר מעצמו את האחריות. חברת גול שילמה לנו מלון וארוחות במהלך השיהות של 3 ימי המתנה בברזיל. החוק הברזילאי חייב את לופטנזה למצוא לנו טיסה אחרת לישראל, אך הם נכשלו ורק ביום הרביעי טסנו באמצעות כרטיסי טיסה שחברת גול הנפיקה. 1) האם כדאי לתבוע באמצעות שרות התביעות claim הקיים באינטרנט, על פי החוק האירופאי אני זכאי במקרה של הוכחת טענותיי עד ל-600 אירו לכרטיס (העמלה באתר היא 25% במקרה של זכייה) 2) הכרטיסים נקנו בישראל דרך סוכנות נסיעות XX האם אני זכאי לתבוע בתביעות קטנות, ואם כן האם אני צריך לתבוע רק את חברת התעופה או גם את משרד הנסיעות. 3) האם לופטנזה שמתנערת מאחריות ומטיךה את האשמה על הנוסעים וחברת גול, האם עלי לצרפם לנתבעים (אין לגול משרדים בישראל).
שלום רב. נראה כי תהיה זכאי לפיצוי, אך יחד זאת נדרש לבחון את עובדות המקרה. לא ניתן לתבוע את סוכנות הנסיעות לעניות דעתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצערי הפורום אינו עוסק בנושאים מסוג זה, אך אנסה לסייע לכם. ראשית, במידה וביטחתם את הכבודה עליכם לפנות אל חברת הביטוח. שנית, במקרים מסוג זה הייתי מציע לכם לפנות ישירות אל חברת התעופה ואף אל רשות שד...
המשך תשובה