היי, אני ובן זוגי טסנו לפראג עם קונקשן של 45 דקות בוינה דרך חברת התעופה אוסטריאן ארליינס (הטיסה נסגרה דרך האתר של הדקה ה90) . הטיסה הייתה אמורה לנחות בוינה ב09:05 שעון מקומי והטיסה מוינה לפראג הייתה אמורה להמריא ב9:50. בפועל- המטוס נחת ב09:10 כאשר איפשרו לנו לצאת מהמטוס רק בשעה 09:25. מיד כאשר ירדנו רצנו לעמדות הבידוק לעמוד ראשונים בתור וכשהגענו לשער לאחר כל הבדיקות הנחוצות הייתה השעה 09:42, השער היה סגור המטוס כבר יצא ולא היה זכר אפילו לא לדיילים. כשהלכנו לעמדת המודיעין של חברת התעופה איתה טסנו אוסטריאן ארליינס הציעו לנו פיצוי שאומר כרטיס טיסה חלופי שיצא רק בשעות אחר הצהריים גם הוא עם קונקשן לגרמניה באורך 45 דקות (מה שאומר שעלינו לקחת את הסיכון שוב שלא נספיק) או טיסה ישירה שיוצאת רק ב17:00. בחרנו בטיסה הישירה אך אם נודה באמת- הפסדנו עוד לפני שהתחלנו, הטיסה לפראג יצאה מוינה עוד לפני שהספקנו לרדת מהמטוס מתל אביב. אשמח לשמוע מה ניתן לעשות בנידון שכן באנו לסוף שבוע קצר ובעצם יצא שכמעט ולא נותר לנו זמן לשהות בפראג.
שלום רב ותודה על פנייתכם. לעניות דעתי במקרה זה הנכם זכאים לקבלת פיצוי, אלא אם כן חברת התעופה תצליח להוכיח כי העיכוב בטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. אך בכל מקרה המלצתי היא פשוט לא לוותר ולא להרפות, להתקשר/ לשלוח מייל וכו`. עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים זה לוקח גם זמן. תקציב לחברת התעופה תאריך יעד שעד אז אתה מצפה...
המשך תשובה