אמא שלי הזמינה כרטיס טיסה לאח שלי דרך חברת transavia מישראל לצרפת, בהזמנה הראשונה כנראה הייתה תקלה באתר ולא הצליחה לסיים כראוי את ההזמנה, גם לא קיבלה מייל שההזמנה אושרה ( מה שמקבלים שניות לאחר ההזמנה ) אמא שלי הזמינה למחרת שוב כרטיס ורק לאחר כמה ימים שמה לב שחייבו אותה פעמיים למרות שקיבלה רק מייל אחד על אישור ההזמנה. החזירו לה רק את המיסים, ולא רצו לבטל לה את הכרטיס. האם יש דרך להגיש תביעה על המקרה הנ״ל? תודה רבה
שלום רב. ייתכן וכדאי לכם ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של חברת התעופה, על מנת לנסות לפתור את הנושא ללא תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה