שלום רב. קניינו חבילת טיסות דרך חברת ״ קיווי״ היא הרכיבה לנו את הטיסות הבאות. טיסה עם חברת ריינר להולנד ומשם קונקשיין לישראל. הטיסה של ריינג’רס התעכבה ב50 דק כי צוות הקרקע לא היה מוכן ובעקבות כך פספסנו את הטיסה.( הטיסה לא יצאה אבל לא יכול נו להביא את המזוודות) בעקבות כך נאלצנו לקנות כרטיס חזור חדש. האם יש לי עילה להחזר כרטיס מחברת ״ קייוי״
שלום רב. גם אם יש לכם לכאורה עילת תביעה, הרי שמדובר בסוכנות נסיעות זרה שלא ניתן לתבוע בישראל. כמו כן, גם אם היה מדובר בסוכנות ישראלית, לטעמי לא היה מקום לתבוע.. שכן אין לסוכנות אחריות לעיכוב שנגרם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה