בתאריך 22/3/2018 הייתה אמורה לצאת טיסה מבודפשט לתל אביב של חברת ישראייר • מטוס ראשון שהיה אמור לצאת ביום חמישי ב - 19:10 לא יצא בשל סדק בשמשה • מטוס שני חלופי אשר היה אמור להגיע מפראג התעכב בשל פאנצ'ר - ולא הגיע בסוף • מטוס שלישי שהגיע היה אמור להמריא בשעה 02:00 בלילה היה בו את כל נושא העשן ברכב הגורר, העשן במטוס, הקפיצה החוצה עם ובלי מגלשות וכו'. • ומטוס רביעי שיצא בסוף בתאריך 23/3/2018 יום שישי, בשעה 13:00 בצהריים. מחד: בשהות היו בלתמ"ים רבים, העדר מתן אינטרנט, שמיכות, מלון - שאנרו לנו שנקבל, אוכל, העדר עדכונים שוטפים ומאידך כל הסכנה הבטיחותית עם עניין פתיחת הדלת הקפיצה החוצה וכו וכמובן כל העניין של בלת"מים בארץ סידור לילדים על יום נוסף החרדות של הילדים ממה שקראו באינטרנט וכו יש לומר שקצין המבצעים של ישראייר דיבר עם הנוסעים בטיסה לארץ וציין בעצמו את כל הלקויות הנל מה ניתן לעשות?
שלום רב. ככל והתקלות שגרמו לדחיית הטיסה לא היו נדירות וחריגות, תהיו זכאים לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר.....
המשך תשובה