שלום רב ביום שישי האחרון טסנו אני ואשתי לחופשה בלובלין. הטיסה שלנו המריאה וכעבור חצי שעה הודיעה הקברניט שעלינו לחזור לתל אביב בשל תקלה טכנית. אחרי 20 דקות נחתנו בבן גוריון. נכנס נציג ישראלי והודיע שיש תקלה בגנרטור והם הזמינו מכונאי. כעבור שעתיים של שהייה בתוך המטוס נכנס שוב נציג ישראלי והודיע שהתקלה טופלה וניתן להמריא מחדש, אך לשדה תעופה בורשה ולא ללובלין כפי שתוכנן ומשם כל אחד מהטסים יקבל מענה. שוב המראנו ושוב כעבור חצי שעה הודיעה הקברנית שבשל תקלה חמורה יותר עלינו לחזור לתל אביב ושוב כעבור 20 דקות נחתנו בבן גוריון. הפעם אמרו לנו לרדת ממטוס ולבצע כניסה רגילה לארץ ולגשת לאולם יוצאים ושם כל אחד יקבל מענה. באולם היוצאים רק תיירים הזרים קיבלו מענה ולנו הישראלים נתנו מספר טלפון של החברה כדי ליצור איתם קשר. יום למחרת דיברתי עם החברה, הם ביטלו לי את הטיסה ואמרו שיחזירו את הכסף תוך 14 יום. אך לצערי זה לא רק טיסה, איפה התשלום על מלונות, רכבות שהזמנתי, עומת נפש וחופשה שהפסדנו. כיצד עלי לנהוג ולמי לפנות?
שלום רב. ככל והתקלה שנגרמה לביטול הטיסה, לא הייתה נדירה וחריגה, תהיו לטעמי זכאים לפיצוי, לרבות להחזר של כרטיסי הטיסה, ולמעט הוצאות בגין נזקים עקיפים (מלון וכו)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה