שלום רב,הטיסה שלנו למוסקבה בוטלה כבר לאחר עליה למטוס עקב בעיה טכנית במטוס. פנינו לחברה באנגלית לקבלת פיצועים ובהתחלה קיבלנו תשובה שעלינו לכתוב ברוסית ולאחר שהסברנו שזאת שפה בינלאומית ונמשיך לפנות באנגלית לא קיבלנו שום מענה.לאחר כמה זמן שאין תגיבה ממפעיל חברת התעופה ניתן להגיש תביעה בבית משפט?
שלום רב. על פי חוק שירותי תעופה, על חברת התעופה לשלם לנוסעים את הפיצוי הכספי בתוך 45 יום ממועד פנייתם בכתב, אלא אם כן הוכיחה חב' התעופה כי הסיבה לעיכוב/ביטול הטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה