בעת בקשה לביצוע שינוי מועד טיסה חוויתי שלל שקרנים מנציגי אל על, בנוגע לזכויותי ובנוגע לעלות השינוי. פעם אחר פעם "שכחו" להתחשב בכך ששילמתי בנקודות תעופה והציעו לי מחיר גבוה ממה שהייתי אמור לשלם. מעבר לכך' סירבו למסור הצעת מחיר באון ליין, לטענתם "מבחינה משפטית". אך יחד עם זאת, לאחר אישור ביצוע העסקה באופן טלפוני על ידי, ולאחר אישור הסכום לחיוב וניתוק השיחה, קיבלתי הודעה במסנג'ר מהנציגה ששוחחה איתי, ובהודעה בקשה לחיוב בסכום גבוה יותר מהסכום שאישרתי טלפונית, ובציון הסכום החדש לחיוב.
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זה עוסק בזכויות נוסעים בגין עיכוב/ביטול טיסות בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נדיה, השאלה אינה מתאימה לפורום הנ"ל. מדובר בשאלה משפטית בתחום הנזיקין. ממליץ לך להפנות שאלתך לעורך דין מתחום דיני הנזיקין. ...
המשך תשובה