אני וחברתי קנינו כרטיס טיסה למקסיקו קולומביה דרך איסתא ל14.2.2017 . אני וחברתי שבוע וחצי לפני מועד הטיסה ביקשנו מהסוכן שאיתו סגרנו את הכרטיסים לדחות את הכרטיסים בשבוע בערך בגלל סיבות אישיות , אך הוא ציין בפנינו שהכרטיס טיסה חסום לשינויים מהארץ , דבר אשר הוא לא ציין בשיחה כאשר סגרנו איתו את הכרטיסים ובנוסף כאשר הוא שלח לנו את הכרטיסים למייל הוא לא שלח לנו את תנאי הכרטיסים כדי שנדע דמי ביטול וכך בעצם לא ידענו שהכרטיס חסום. האם יש עילה לתביעה על כך ? אודה לתשובה .
שלום רב ותודה על פנייתכם. פורום זה עוסק בהליכים נגד חברות תעופה לקבלת פיצוי בגין ביטול/עיכוב טיסות על ידן בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה