שלום, אני רוצה לברר האם יש לי עילה לתביעה. רכשתי זוג כרטיסים לתאילנד דרך חברת אוזבקיסטן איירלינס. הטיסה הייתה בתאריך 17.12.17 ביום שהיתה שביתה בשדה התעופה בין השעות 8- 12. הטיסה הייתה אמורה להיות בשעה 6:50. הגענו 3 שעות לפני מועד הטיסה ובמקום לפתוח את דלפקי הציק אין הודיעו לנו שהטיסה נדחתה לשעה 16:30 בגלל שהיה/יש ערפל בטשקנט. שלחו אותנו הביתה ואמרו שנחזור לשדה בשעה 13:30. כשהגענו לשדה בפעם השניה ופתחו את דלפקי הציק אין ראינו שיש עיכוב של שעה נוספת. בזמן שחיכינו לעלות למטוס היה עיכוב נוסף של שעה בטענה שיש להם בעיה עם הקייטרינג. הטיסה יצאה בשעה 18:30 במקום ב 6:50. בשני העיכובים לא קיבלנו עידכון על דחיה וגם לא היה עידכון בלוח טיסות של שדה התעופה. מעבר לכל עוגמת הנפש והטירטור הפסדנו טיסת המשך מבנגקוק לפוקט ונאלצנו לקנות חדשה בסכום כפול. פניתי לחברה בכתב ותשובתם הייתה: "לצערנו, כל האירוע היה עקב נסיבות שלא בשליטת החברה (מזג אויר/ שביתות) כאמור לעיל. ולכן עם כל הצער, לא נוכל ליתן לכם פיצוי עקב העיכוב בטיסה" האם הם צודקים או שיש עילה לתביעה? בתודה מראש,
שלום רב. ככל והעיכוב נגרם בשל השביתה, חברת התעופה פטורה מתשלום פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה