שלום, שבוע שעבר טסתי עם וויז אייר לריגה. הצוות העלה למטוס ילד בוכה במצב לא טוב. כחצי שעה אחרי ההמראה הצוות שאל בכריזה האם יש רופא על הטיסה. היתה חובשת מד"א שזיהתה התקף אלרגיה חמור אצל הילד (פריחה קשה, שלפוחיות על כל הגוף וסטורציה פחות מ 70) הצוות שאל בכריזה האם יש למישהו מזרק אפיפן.. הייתי היחידה עם מזרק, וכמובן שמסרתי אותו מיד לחובשת. המזרק שיפר את מצב הילד, אולם עדיין נשקפה סכנה לחייו, לכן המטוס נחת נחיתת חירום בליטה, שם הילד נלקח ע"י אמבולנס שהתמין בשדה. כשהמראנו בשנית, פניתי לצוות והסברתי שאני מצפלמזרק חלופי, ובלעדיו חיי בסכנה. לא היה מזרק רשות החברה, ולכן ציידו אותי במכתב רשמי המפרט את האירוע. לטענת הצוות המכתב יאפשר לי לקבל מזרק בכל בית מרקחת. כמובן שזו שטות מוחלטת, ואין בית מרקחת שיתן מזרק אפיפן ללא מרשם רופא. מיותר לציין שבמשך 4 ימי החופשה שלי הייתי צריכה להימנע מרוב סוגי המזונות, שגן האלרגיה שממנה אני סובלת מסכנת חיים. שלחתי תלונה לחברת התעופה אולם לא קיבלי כל תגובה... למיטב ידיעתי מזרק אפיפן הוא לק מציוד החובה על כל טיסה. אשמח לדעת האם ישנה עילה לתביעה, ואם כן - באמצעות מי ואיך. תודה.
שלום רב. לעניות דעתי יש מקום לדרוש פיצוי על עגמת הנפש והנזק שנגרם לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה