בטיול מאורגן כל נוסעי הקבוצה שילמו את כל הסכום הנדרש לפני היציאה לטיול. כאשר הגענו לשדה תעופה מסוים לטיסת קונקשן התברר שחברת התעופה ביטלה את כרטיסי ההמשך של כמחצית הקבוצה והם נאלצו להישאר בשדה. חצי הקבוצה שיצא לטיסה ראתה שעובדי חברת התעופה - טייסים דיילים ודיילות ישבו במקומות שהיו מיועדים למחצית הקבוצה שלא טסה. האם ואם כן באיזה מקרה מותר לחברת תעופה לבטל כרטיס של נוסע ולהעבים לנוסע אחר? תודה
שלום רב. ככל והטיסה בוטלה בשל רישום יתר (overbooking), נראה כי הנוסעים שטיסתם בוטלה עבורם, יהיו זכאים לקבל פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה