שלום רב! טיסה שלנו מבנגקוק לישראל דרך עמאן התעכבה בלמעלה מ 24 שעות בשל תקלה טכנית. במהלך ההמתנה בבנגקוק סופק לנו מלון וארוחות במלון. מאחר ואנו אוכלים כשר נאלצנו לקנות אוכל כשר ובנוסף טיטולים לבתנו התינוקות. כ"כ בשל העיכוב בטיסה הויזה שלנו פקעה ונאלצנו לשלם קנס של בערך 100 שח לאיש על האיחור ביציאה מתאילנד. עם נחיתתנו בעמאן הוצע לנו קונקשן בחזרה לישראל רק כ 12 שעות מהנחיתה. (בזמן זה הוצע לנו מלון בשדה) מאחר ולא רצינו לדחות עוד את חזרתנו ולא היה לנו אפשרות לרכוש אוכל כשר, ויתרנו על הקונקשיין ונאלצנו לשלם על ויזה לירדן ועל מונית למעבר הגבול היבשתי. שאלותיי הן: 1.האם מגיע לנו פיצוי ע"פ חוק טיבי? 2.האם מגיע לנו החזר עבור ההוצאות בבנגקוק (אוכל כשר, טיטולים,קנס על פקיעת ויזה)? 3.האם מגיע לנו החזר עבור ההוצאות בעמאן (ויזה ירדנית, מונית למעבר הגבול)? 4.האם העובדה שהכרטיסים נרכשו דרך אתר בחו"ל (טריפסטה) גורעת מזכויותינו? תודה רבה
שלום רב. לעניות דעתי, תהיו זכאים להחזר ההוצאות שציינתם שהיו לכם עקב ביטול הטיסה. בנוגע לזכאות לפיצוי כספי - ככל וחב' התעופה תצליח להוכיח שהטיסה בוטלה בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה, עשויה היא להיות פטורה מתשלום פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה