הייתי רוצה לדעת אם ניתן לתבוע את החברה האמורה בתביעות קטנות. כמו כן, הכרטוס, נעשה גם על ידי go to gate , כך שאיני יודע מי אמור להיתבע למרות, ששילמנו על מסלול הכולל כירטוס על ידי החברה, הם הודיעו ערב לפני שיש בעיה טכנית והם אינם יכולים לבצע אותו. כשהגענו לשדה התעופה , אחרי המתנה מאוד ארוכה, אילצו אותנו לחזור לכרטוס ולשלם הון עתק עבור ביצוע הכרטוס. כמו כן, לא הודיעו בשום דרך על כך שהטיסה יוצאת מטרמינל 1 ורק כשהגענו לטרמינל 3 , התוודענו לכך. אישתי נעזרת בכיסא גלגלים בשדה התעופה, בטיסה חזרה, צוות הקרקע, אמר שלא יוכל לעלות אותה למטוס היות ולא הזמנו שירותי טיפול בכיסא הגלגלים. לאח ויכוח ארוך, הסכימו , בתנאי שאישתי תשב בשורה מסוימת ולא עימנו. כשהסברנו שהיא מסוגלת ללכת והכסא נועד לעזר, מנהלת הצוות לא האמינה ודרשה ממנה לקום מהכיסא וללכת מספר צעדים !!! לאחר שנוכחה לדעת שלא שיקרנו (בנוכחות מאות נוסעים), החליטה ל"למד אותנו לקח" ובדקה כל מזוודה ומזוודה - גודלה ומשקלה ורצתה שנשלם מאות שקלים נוספים - לאחר ביזיון והשפלה דרשתי את שמה והודעתי לה שתזכה לקבל את תלונתי החמה - התרצתה והסכימה לשלוח את המזוודות (טרולים) והן את הכיסא במטוס ללא תוספת תשלום. לא נגמר בזה - המזוודה הגיעה רק 3 ימים לאחר מועד הטיסה ואם לא די בזה, כיסא הגלגלים נמצא רק שעות לאחר שנחתנו בארץ היעד !!!
שלום רב. ניתן לתבוע את חברת התעופה בישראל. בנוגע לסוכנות - למיטב ידיעתי לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. אך בכל מקרה המלצתי היא פשוט לא לוותר ולא להרפות, להתקשר/ לשלוח מייל וכו`. עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים זה לוקח גם זמן. תקציב לחברת התעופה תאריך יעד שעד אז אתה מצפה...
המשך תשובה