שלום טיסה מסוצ'י רוסיה לנובסיבירסק דרך מוסקבה. הטיסה הראשונה לא הייתה בזמן וכתוצאה איחרה את השניה במוסקבה. החברה הביאה בית מלון לא משהו במוסקבה והעבירה את הטיסה ליום למחרת . לא חיכתה לאנשים. גם כשביקשתי להחליף כרטיס לטומסק בסיביר בחינם ששם הייתי אמור להיות באותו יום הם לא הסכימו כי זה עולה יותר כסף. כתוצאה מפסיד יום מהטיול. האם ניתן לעשות משהו בנושא? חברת ural airlines
שלום רב ותודה על פנייתכם, מאחר ואף מקטע מהטיסות שציינת במסגרת פנייתך, לא המריא או נחת בישראל, נראה כי לא תהיה זכאי במקרה זה לקבלת פיצוי כספי מכוח החוק בישראל (חוק שירותי תעופה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה