שלום רב. היינו אמורים לחזור בטיסה ישירה מקושיצה שבסלובקיה ביום ראשון האחרון 17/12/17 עם חברת Wizz Air. הטיסה בוטלה בעקבות השביתה שהייתה למשך 4 שעות. חברת התעופה לא הציעה לנו כל חלופה. גם כשפנינו אליה טלפונית הם הציעו הצעות לחצי דרך או למספר ימים מאוחר יותר וכד'. ראוי לציין שהשביתה הייתה שביתה פתע ללא התראה של שבועיים מראש (לא שביתה מוגנת). נאלצנו לאחר יממה בטיסת קונקשן דרך טורקיה (במשך 14 שעות) עם ילדים קטנים וכו'. שילמנו כמה אלפי שקלים עבור הכרטיסים (7 נפשות). חברת התעופה מוכנה רק להחזיר את עלות כרטיסי הטיסה המקוריים. האם יש מקום לתביעת פיצויים? א"כ ממי? (חברת התעופה, נתב"ג או ההסתדרות.) תודה מראש.
שלום רב. לעניות דעתי יש מקום לדרוש מחברת התעופה החזר עבור רכישת הכרטיסים לטיסה החלופיתץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה