הזמנתי טיסות לי ולבני משפחתי (6 נפשות) אצל סוכן נסיעות. הטיסה הראשונה יצאה מעקבה בירדן לעמאן ומשם בטיסת המשך לתאילנד. ביום הטיסה עברנו את המסוף היבשתי (ע"ש יצחק רבין) בשעה היעודה והמתנו בצד הירדני למונית שתסיע אותנו לנמל התעופה(נסיעה של 10 ד). נהגי המוניות והנהלת המסוף הירדני הודיעו לנו כי שדה התעופה הירדני ממנו אנו אמורים לטוס לעמאן לטיסת ההמשך,סגור וכי עלינו לנסוע במונית לעמאן (נסיעה של 4 שעות במונית בעלות של 150$). לאחר התייעצות עם נציגת סוכנות הנסיעות נאלצנו לנסוע במשך 4 שעות בשתי מוניות(6 נפשות) בכדי להגיע לטיסת ההמשך מעמאן. בהגעתנו חזרה לארץ,ניגשתי לסוכנות הנסיעות וביקשתי לערוך חשבון כספי ולקבל את כספי בחזרה שכן לא טסתי בטיסה ספציפית זו. בעלת הסוכנות סירבה בתוקף להחזיר לי כל סכום וטענה שהיא אינה צד בעניין ועלי ליצור קשר עם חברת התעופה ולקבל מהם החזר. שאלתי הפשוטה וההגיון הבריא שלי אומר שאם שילמתי לסוכן נסיעות שזה תפקידו ....אני לא אמור לפנות לגורם שלישי (למרות שפניתי וסורבתי) והאחריות היא של סוכן הנסיעות,לא כך? שאלה נוספת היא האם נכון לתבוע את הסוכנות? תודה רבה.
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זה עוסק בהליכים כנגד חברות תעופה בגין עיכוב וביטול טיסות בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר.....
המשך תשובה