כשנחתתי בארץ לאחר טיסה עם חברת אלעל קיבלתי את מזוודתי עם חור גדול בפינת המזוודה ומיד הבחנתי שחכה מקצועית שהייתה בתחתית המזוודה נעלמה. לאחר חיפושים רבים עם נציגים של החברה לא נמצאה החכה ונאמר לי למלא דוח תלונה ואז קיבלתי שובר לתיקון או החלפת המזוודה ולגבי החכה נאמר לי להגיש תביעה למחלקת הכבודה של אלעל. לאחר חודש קיבלתי תשובה נחרצת שהחברה לא אחראית לתכולה ושאני יכול להגיש את זה לביטוח כאסמכתא אבל לצערי לא צפיתי את המצב ולא ביטחתי את החכה. האם חברת התעופה איננה אחראית במקרה של אובדן תכולת מזוודה למרות שהיא רואה שנגרם נזק למזוודה? בתודה מראש. אילן
שלום רב ותודה על פנייתך. לעניות דעתי על חברת התעופה להשיב לך במקרה זה את העלות של הכבודה שניזוקה ו/או אבדה עד לתקרת המקסימום הקבועה באמנת מונטריאול של כ - 6 אל"ש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה