
שלום, רכשנו כרטיסים לטיסה מגרמניה לישראל עם עצירה בוינה מחברת ostrian airlines (שני הכרטיסים). סה"כ עיכוב בהגעה לישראל 14 שעות. הטיסה הראשונה בפועל הוטסה ע"י eurowings ובה חל העיכוב שבגללו פספסנו את את הטיסה מוינה לישראל. האם החוק תקף גם במקרה זה? או שנחשב כשתי חברות שונות למרות שרכשנו מחברה אחת? ( לשתי הטיסות היה קוד טיסה OS). תודה!
שלום רב. ככל והטיסות הופעלו ע"י חברות תעופה שונות - לא תהיו לעניות דעתי זכאים לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי נועם, במקרה המתואר אין זכאות לפיצוי, חברת התעופה מחויבת לספק שירותי סיוע בלבד כגון מזון ושתייה ושירותי תקשורת בלבד. עיכוב של 5-8 שעות מזכה בשירותי סיוע וגם באפשרות לקבל כרטיס טיסה חלופי או את ה...
המשך תשובה