שלום עו"ד אהוד פאי, רכשתי 2 כרטיסי טיסה לרומניה בערך שלושה חודשים מראש (הלוך עם וויז וחזור עם בלואייר כלומר: שני אנשים, הלוך עם וויז חזור עם פחאייר) הקנייה נעשתה באמצעות חברה צד שלישי (סקיי סקנר). לאחר שביצעתי את התשלום לשתי החברות שמתי לב שבכרטיסי הטיסה חזור, שני הכרטיסים היו על שמי במקום שאחד יהיה על שמי והשני יהיה על שם אשתי (חשוב לציין שבכרטיסי הטיסה הלוך לא הייתה שום בעיה), פרט לשם הפרטי ששונה משלי, כל יתר הפרטים היו נכונים (תאריך לידה, מספר דרכון ומין). מכיוון ששמתי לב לבעיה בשלב דיי מוקדם, נכנסתי לאתר של בלואייר כדי לתקן, אבל בגלל שהאתר לקוי מבחינה טכנית (האתר פשוט לא הצליח לבצע שמירה של השינויים, למרות שניסיתי 5-6 פעמים), שלחתי להם מייל באמצעות האתר שלהם, לאחר כמה שבועות שלא קיבלתי מענה שלחתי עוד מייל, לאחר מספר שבועות שלא היה מענה מצאתי מספר טלפון של נציגות שלהם בישראל, דיברתי והתכתבתי עם גברת "נחמדה" ו"מאוד שירותית", הסיבה שהכתבתבנו ודיברנו זה בגלל שהגברת נוטה להרים את הטלפון ולנתק בפרצוף (יש לי למעלה מ 20 שיחות טלפון מוקלטות ששומעים את מה שאני מתאר פרט לשיחה אחת שבה הסיכמה לדבר) בהתכתבויות וגם באחת השיחות (המתועדות, כולן) הסברתי לה את הבעיה וגם נתתי לה את הפרטים שאותם צריך לשנות (סך הכל שם פרטי אחד לשם פרטי אחר) , הגברת אמרה שיטופל, מה שלא קרה (לטענתה ניסו לתפוס אותי ומשום מה לא הצליחו), מפה לשם חשבתי שזה טופל.. הגענו לשדה התעופה ביום הטיסה (ברומניה) ולא הסכימו לשנות את השם על כרטיס הטיסה, אמרו לנו לחכות לרגע האחרון בשביל לנסות לקנות כרטיס במידה וישאר, לבסוף הגעגועים לתינוקת הכריעו את הכף והחלטנו לשלם את ה - 260 יורו שהם דרשו כדי לעלות על הטיסה, אולי יהיה מיותר לציין אבל מכיוון שאני עדיין נסער אני כן אציין, שילמתי/שדרגתי על 2 כסאות בשורה הראשונה (ברכישה הראשונית לפני שלושה חודשים בערך, מטעמים רפואיים) ולאחר שעלינו על הטיסה גיליתי שאת אחד הכסאות שעליהם שילמתי מכרו לאיש אחר, בשלב הזה הצוות פעל כשורה ושכנע את האיש לוותר על מקומו ולתת לי לאשתי לשבת ביחד. עוגמת הנפש היא עצומה משום שבנוסף לכל הסיפור הלא הגיוני הזה, בעלייה למטוס שרציתי לשלם בכרטיס אשראי, נאמר לי שאי אפשר לשלם באשראי אלא רק במזומן ובשדה התעופה ברומניה, אחריי בדיקה ביטחונית אין בנקים ו/או כספומטים ולכן הייתי צריך לקבץ כספים מנוסעים אחרים (שלמזלי, אם יש פה לימונדה זה הרעות הישראלית, מלאכית בשם רחלי הסכימה להשאיל לי את הסכום) כדי לממן את הטיסה.. מה אתה אומר ? אני רוצה לציין שכל מה שאמרתי פה מתועד על ידי הקלטות של שיחות, מיילים, עדים שהיו במטוס (שיש לי את פרטיהם) ואפילו את כרטיסי הטיסה שניתן לראות ששינויי הכסאות נעשו באמצעות עט (גם של אשתי וגם של המסכן ששילם 60 יורו בשביל לדרג כסא לשורה ראשונה ובסוף מצא את עצמו בשורה 30) (לא יודע אם יש לזה בכלל ערך, אבל שמרתי). יש מה לעשות עם זה מבחינה משפטית?
שלום רב ותודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום זה עוסק בהליכים כנגד חברות תעופה בשל עיכוב/ביטול טיסה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה