שלום. הזמנתי כרטיסים דרך אתר אינטרנט בחברת wizz air. הם חייבו אותי בשקלים ושלחו לי חשבונית בשקלים, אבל לחברת האשראי שלחו חיוב בדולרים כששער ההמרה היה 1/3.22 במקום שער ייציג באותו יום 1/3.52. פרש ההמרות יצא כמעט 1200 שקל. פניתי לwizz air הם ענו לי תשובות דביליות כמו "זה לא אשמתינו" ושהם לא קשורים לזה. למרות כל הנסיונות הם פשוט מתנערים מאחראיות ולא מוכנים לתקן. גם חברת האשראי אמרה שאני צודק בנושא. זה טיול משפחה ל7 אנשים ואני לא רוצה לבטל אותו אבל כם לשלם אקסטרה 1200 שקל זה לא בחשבון. מה אפשר לעשות בנושא? תודה יוסי
שלום רב ותודה על פנייתך. נראה כי יש מקום להגיש תביעה קטנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה