רכשנו כרטיסי טיסה של קאטאר איירוויז מעמאן לבנגקוק דרך דוחא. בחזרה מבנגקוק, טיסת קאטאר הוחלפה בטיסה של רויאל גורדניאן שאיחרה בהמראה בכ 3 שעות וכתוצאה מכך לא יכולנו להספיק להגיע למעבר הגבול לישראל במונית כמתוכנן לפני שיסגר. 2 החברות זרקו את האשמה זו על זו ואנו נאלצנו להשאר לילה במלון בעמאן על חשבוננו ואף איחרנו ליום עבודה. שתיהן מסרבות לשאת בהוצאותינו.
שלום רב ותודה על פנייתך. לעניות דעתי אינכם זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי מכוח חוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה