שלום, הזמנתי טיסה מ Royal Jordanian העלובים. לטיסה שהם אישרו היו 2 קונקשנים מתאילנד לת"א. הקונקשן הראשון היא להונג קונג והשני לעמאן ומשם לארץ. מה שקרה זה שבעת הגיעתי אל דוכן ה צ'ק אין, הנציגה בעמדה אמרה שאני חייבת לקחת את המזוודה בהונג קונג ולעשות צ'ק אין מחדש וכל זה ב1:20 דק'. כמובן ששאלתי אם זה בכלל אפשרי והיא אמרה שלא תהיה שום בעיה ושאין לי מה לדאוג, אמרתי בסדר מה כבר יכול להיות.... שהגעתי להונג קונג לקחתי את המזוודה ועשיתי הכל הכי מהר שיכולתי אך דוכן הצ'ק אין נסגר שעה לפני הטיסה. פספסתי את הטיסה, אף אחד לא עזר, לא ענו בשום טלפון ולא היה נציג אחד שהיה שם בשביל לעזור לי. הייתי צריכה להזמין חדר במלון ולהזמין כרטיס טיסה נוסף כל זה שאני בלחץ אטומי. עברו כבר 14 והחברה RJ מתעלמת מכל עשרות ההודעות ששלחתי להם. אני רוצה לתבוע אותם על עגמת הנפש וכמובן על הכסף העצום הייתי צריכה לבזבז על הטיסה ועל המלון הנוספים. האם תוכלו לעזור לי??? תודה רבה!
שלום רב, במידה וכל הטיסות הופעלו ע"י אותה חברת תעופה, נראה כי יש מקום לדרוש פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא, ראשית, לא מדובר בביטול טיסה, וגם לא מדובר בעיכוב של יותר משעתיים. שנית, לא ברורה סיבת העיכוב. בנוסף, יש לצאת מנקודת הנחה שבתי המשפט נוטים שלא לפצות במקרים מסוג זה הן בשל הזמן הקצר שהתע...
המשך תשובה