שלום רב, טיסה מישראל יצאה באיחור של כשעה ולא עשתה כל מאמץ לעכב את טיסת ההמשך שהינה באותה חברה - שנקבעה בהפרש של 1.75 שעות. האם יש זכאות להטבות כמו : טלפון, מזון ושתייה, לינה ? מה שקרה הוא שרק למחרת התייחסו הנציגים של החברה וסיפקו כרטיס עם קונקשן נוסף ליעד. האם יש עילת תביעה מכח חוק טיבי ?
שלום רב ותודה על פנייתך. ככל ואכן שתי הטיסות הופעלו ע"י אותה חב' תעופה, וככל והסיבה לעיכוב בטיסה הראשונה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה, נראה כי תהיו זכאים לקבל פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה