שלום, הטיסה ממדריד לסנטיאגו איחרה בכמעט 12 שעות בגלל שהטייס היה חולה. הטיסה הוזמנה דרך IBERIA , על הרכרטיס היה רשום - IB/LZJ0L אבל נאמר לנו שהטייס של LATAM חולה ובסוף טסנו עם LATAM . מגיעה לנו פיצוי של 600 יורו לכרטיס? מאיזו חברה? תודה מראש
שלום רב. במידה ושתי הטיסות הופעלו ע"י אותה חברת התעופה, והסיבה לעיכוב הטיסה לא נבע בשל נסיבות שלא היו בשליטת חב' התעופה, תהיו זכאים לקבלת פיצוי, מהחברה שהפעילה את הטיסות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה