שלום, אני ואשתי קנינו כרטיסי טיסה למומבאי עם סוויס דרך ציריך. שלוש שעות לפני הטיסה, קיבלתי מייל לכך שהטיסה מציריך למומבאי בוטלה (מזג אוויר) ושינו לנו את המסלול- טיסה עם בריטיש ללונדון, המתנה של שעתיים וטיסה למומבאי עם אייר אינדיה. כשהגענו ללונדון ולתא של אייר אינדיה עבור טיסת ההמשך, נאמר לנו שהטיסה נדחתה ב 10 שעות ובנתיים יקחו אותנו למלון בעיר. הגענו למלון (לונדון בתחילת הסתיו ואנחנו עם סנדלים ומכנסיים קצרים ללא המזוודות), לאחר כמה שעות ששאלנו מה המצב על הטיסה, נאמר שהיא נדחתה וכרגע לא יודע. לאחר לילה בלונדון, נאמר לנו בבוקר שהטיסה תצא ב 9 בערב. אספו אותנו לשדה התעופה, שם הבנו שהטיסה עם אייר אינדיה שונתה לטיסה של במקום 9 שעות ל 14 שעות עם עצירה באחת מעריה של הודו. הלכתי לתא של סוויס ולא עזבתי אותם עד ששינו לי לטיסה נורמלית- הפ מצאו טיסה ישירה עם בריטיש למומבאי. הגענו למומבאי באיחור של יותר מ 48 שעות. כשהגענו למומבאי, גילינו ש מזוודות שלנו לא איתנו ולא יודעים היכן הם. לאחר 4 ימים בהודו קיבלנו את המזוודות. יש לציין שזה היה ירח הדבש שלנו. אשמח לעזרתך, תודה.
שלום רב. ככל והעיכוב בטיסה נבע בשל תנאי מזג אוויר אינכם זכאים במקרה זה לעניות דעתי לקבל פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה