לפני כשבועיים טסנו עם חברת התעופה וויז אייר בטיסה ישירה מקושיצה לתל אביב, לאחר עיכוב של חמש שעות בטיסה החברה החליטה לבטל את הטיסה בשל ערפל, הערפל עבר לאחר שעתיים ולמרות זאת עדיין ביטלו את הטיסה, החברה הביאה לנו אוכל לאחר ארבע שעות מהמועד שבו הטיסה אמורה לצאת למרות שזה אמור להיות לאחר שעתיים לפי מה שהבנתי בחוק, האוכל אינו היה מותאם לאנשים כמוני שסובלים מרגישות לגלוטן ולא היה כל מענה על בעיה זו, החברה אמרה שהיא יכולה להביא לנו את סכום הכרטיס בחזרה או שנחכה במשך חמישה ימים לטיסה אחרת, האם אפשר לתבוע את החברה כיוון שתנאי מזג האוויר ישתפרו ובכל זאת הם לא דאגו לטיסה או אפילו על כך שלא סיפקו מזון מתאים לכלל הנוסעים? תודה מראש, שחר
שלום רב ותודה על פנייתך. לעניות דעתי אין במקרה זכאות לפיצוי כספי מכוח חוק שירותי תעופה, ככל והעיכוב אכן נגרם בשל תנאי מזג האוויר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה