טסתי במחלקת עסקים בקו תל אביב הונגו קונג בנחיתה התברר שהמזוודות לא הגיע ,נסענו למלון והמזוודות הגיעו למחרת בערב עם ההגעה התברר ׳מזוודה אחת נקרעה מייד פניתי בדיווח למוקד בשדה התעופה והם אישרו שפתחו דוח והפנו אותי לנציגי החברה בתל אביב כשפניתי לנציגי החברה בתל אביב הם הפנו אותי לנציגי החברה בחו״ל פנייה לנציגי החברה בחו״ל החזירה אותי שוב לנציגי החברה בתל אביב ונציגי החברה בתל אביב טוענים שאין להם סמכות ויש לפנות לנציגי החברה בחו״ל. האם יש לי עילה לתביעה לדעתך.
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זה עוסק בתחום של הליכים כנגד חב' תעופה בגין עיכוב/ביטול טיסה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה