בשבוע שעבר נסעתי אני ואישתי מנתב"ג ליעד באירופה, כשהגענו לשער בשעה שנקבעה ראינו שהטיסה נדחתה בשעה, חזרנו בשעה המעודכנת ועלינו למטוס, במטוס נכחנו עוד שעה בערך,ואז הדייל הראשי של המטוס הכריז שכל המזוודות של הטיסה נעלמו, אין אף אחד לא יודע היכן נעלמו, ושהמטוס חייב להמריא ,מי שלא מעוניין לטוס יכול לרדת מהמטוס, לא הייתה לנו כל כך ברירה אלה לטוס כי הבנו מהצוות שבדרך כלל יום אחרי המזוודות מגיעות לבית המלון, אז אמרנו חבל להרוס את הטיול והמראנו. כשהגענו לשדה התעופה בחו"ל ניגשנו לדלפק שמטפל בכל הנושא של אובדן כבודה, מלאנו טופס והתפזרנו למלונות. הטיול שלנו תוכנן לשבוע, בלילה הראשון ישנו באותם בגדים, קמנו הסתובבנו בעיר עם אותם בגדים, בתקווה שכשנגיע למלון המזוודות ימתינו לנו שם, חזרנו בערב ולא היו שום מזוודות. יום למחרת התקשרנו בבוקר למשרד שבו מלאנו את הטופס בחו"ל אך אמרו שעוד לא קיבלו כלום, והמשך בירור צריך להיות מול חברת התעופה הישראלית. דיברנו עם הסוכן נסיעות שלנו והוא יצר קשר עם חברת התעופה הישראלית אך קיל תשובה שאין להם מושג איפה המזוודות. החלטנו ללכת לקנות בגדים כדי להמשיך את הטיול, האישה בהיריון, לא היה לה כדורים שהיא צריכה ופחדנו לקנות משם כי אי אפשר לדעת מה לוקחים, העיר ששהינו בה ידועה כעיר מאוד יקרה , חיפשנו חנויות שבהם בגדים במחירים סבירים, מצאנו חנות אחת שהנסיעה אליה שעה ומשהו בערך מהמלון, הלכנו קנינו כמה פריטים בודדים, כי אמרנו חבל לקנות לקבל השבוע אולי נקבל את המזוודות בקרוב. בקיצור הטיול נהרס, אין שום דבר בסיסי איתנו, לא רצינו לקנות כי המוצרים מאוד יקרים, הכסף שהיה לנו באמת היה ממש מוגבל, לא הלכנו לשום אטרקציה כי לא ידענו מה מצפה לנו יום למחרת , אולי נצטרך לקנות עוד בגדים אם המזוודות לא יגיעו. הטיול נהרס לחלוטין , כל הזמן שהינו במלון או בבית קפה ליד המלון לא רצינו להתרחק מהאיזור כי זה היה משחק הישרדות, צריך לשמור על הכסך שיש לנו עד שנחזור לארץ. לצערי יום לפני הטיסה הגענו למלון בערב, והפקידה בדלפק קראה לנו שהמזוודות הגיעו שעה לפני שהגענו, וזה היה אחרי שקנינו מזוודה וחצי כי עשינו עוד קנייה של בגדים, זה היה מאוחר מדיי, חזרנו לארץ עם 5 מזוודות, זה פשוט היה סיוט, וכשהגנו לארץ בבוקר אחד התיקים שנקנה מחו"ל היה עם סילוטפ אמרתי כנראה נקרע לא נורא, כשהגעתי הביתה ראיתי שחסר בו שקית של סוביניר "מזכרת". זה הסיפור הטרגי שלנו , מה אפשר לעשות במקרה כזה, קבלות על קניות יש לי, ביטוח על המזוודות כמובן היה לי, מה עושים, מה לגבי הטיול שנהרס? העוגמת נפש? הזלזול שאף אחד לא טרח להתקשר ולהסביר מה קרה? על הטיול שחסכתי לו כל כך הרבה הזמן והכל בוזבז על בגדים מיותרים?
שלום רב ותודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום זה עוסק בתחום של הליכים כנגד חברות תעופה בגין עיכוב ו/או ביטול טיסה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה