היי שבוע שעבר טסו בטיסה של חברת סנדור חברת בת של אל על בצורה קבוצתית מטעם החברה שבה אנו עובדים לנופש חברה אומנם הטיול היה מסובסד אך שילמנו סכום לא קטן גם עבור האוכל וגם עבור הטיסה כמובן, חברת הנפקת הכרטיסים הייתה השטיח המעופף היינו אמורים לטוס לבטומי הטיסה יצא באיחור של שעה וחצי באותו זמן בדיוק לפני שהטיסה יצא יצא חברת תעופה ארקיע גם לבטומי אך בשל קשיי מזג האוויר לא נחתה שם אלא בשדה תעופה ליד שיש להם הסדר אתם למרות המצב של המזג אוויר אל על החליטה להמריא ולאחר שעה מעל המים עדיין לא יכלה לנחות שם מן הסתם כ שדה תעופה היה סגור מהבוקר ונאצלנו לטוס לטיבלסי לאחר 4 שעות על הקרקע שם ללא אוכל כשר כלל מטעם אל על וללא אפשרות יציאה מהמטוס החברה החליטה לחזור לארץ לעוד 3 שעות ברגע הנחיתה הקברניט הסביר שיש טיסה בשעה 7 בבוקר שתצא למחרת הטיסה של השעה 7 התעכבה לשעה 12 בשעה 12 הודיעו לנו שהטיסה צא ב 12:50 ו ב 12:50 החליטו שעדיין השדה סגור ומחכים להחלטה ב שעה 14:00 אל על החליטה שהיא לא תטוס והיא שוכרת את חברת ארקיע על מנת לנחות בשדה תעופה ליד כ ל על אל אין הסדר אתם ומשם יהיה אוטובוס של 3 שעות נוספות על היעד באותו רגע החברה שלנו החליטה להקפיא את הטיול ולבטל את הכרטיסים ולחזור בחזרה לשגרה כמובן שיש לנו ביטוח על הטיסה ומגובים גם בחברת הפקה השאלה האם יש לי ממי לתבוע באופן אישי גם על הטיסה וגם על העוגמת נפש הנוראית שחווינו במהלך כל ה 48 שעות האלה בקרקע ובאוויר
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל והסיבה לעיכוב הטיסה היה בשל תנאי מזג אוויר, חברת התעופה פטורה מתשלום פיצוי. יחד עם זאת, ככל ונגרמו לכם הוצאות כגון: מלון, מוניות וכו', ו/או שביטלתם את הטיסה בשל העיכוב, תהיו זכאים לקבל החזרים מלאים עבור הוצאות אלה כנגד קבלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה