שלום, בפעם הראשונה נאלצתי לבטל כרטיסי טיסה שהוזמנו בתאריך ל 13.10 ל 14.11. יצרתי עם החברה קשר וביקשתי לבטל שלחו לי אמייל שמגיע לי 100% החזר וכי הביטול יבוצע תוך 4 עד 5 ימי עסקים.היום זה היום החמישי ועדיין לא ראיתי שום החזר בעו"ש שלי על כרטיסי הטיסה. מה עושים במצב כזה?האם לחכות לשבוע הבא?את האמיילים מהם שמרתי.
שלום רב ותודה על פנייתכם. מציע לכם לשלוח שאילתה/תזכורת לחברת התעופה בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה