הזמנו טיסה דרך אלעל וטסנו עם איבריה אקספרס חברת הלואו קוסט של איבריה מגראן קנריה למדריד ושעה המתנה לטיסת המשך עם איבריה לת"א , הטיסה של איבריה אקספרס איחרה פלוס מינוס 35 דק והגענו לטיסה שהיתה קריאה אחרונה ולא נתנו לנו לעלות לטיסה בטוענה שהטיסה סגורה , המטוס היה עדיין מחובר לשרוול והטיסה על המסכים לא היה סגורה , מפה התחיל הסיוט שנציגי איבריה נטשו את העמדה ולא דאגו לנו לכלום ונאלצנו להגיע למרכז מדריד בלילה לחפש מלון בקושי ועד שמצאנו שילמנו שלוש לילות במלון והעברנו את יו הכיפורים במדריד וחברת אלעל דאגה לנו לטיסה ביום ראשון אחרי יום הכיפורים
שלום רב. ככל ושתי הטיסות הופעלו ע"י איבריה, וככל והעיכוב בטיסה הראשונה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת איבריה, נראה כי תהיו זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי מכוח חוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה