חברת תעופה נתבקשה לפצות נוסע בגין איחור משמעותי בטיסה שגרם אובדן יום בטיול ותשלום לילה מיותר בבית המלון. החברה טוענת שהפיצוי שולם לעו"ד ישראלי, אך לא מוכנה להעביר שום אמסחתא לכך ...
שלום רב ותודה על פנייתכם. תדרוש מחב' התעופה לפרט את שמו של העו"ד הישראלי מכוח מה היא העבירה לו את הפיצוי שלך. במידה והוא מייצג אותך, כמובן שעליך לפנות ישירות אליו בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה