שלום, אנחנו טסים לרודוס מ5.10 עד ל8.10 הטיסה חזור היתה אמורה להיות ב15:05. בקבלתי את כרטיסי הטיסה במייל בתאריך 3.10 אני שם לב שהטיסה חזור היא ב9:45(יותר מ5 שעות מהזמן המקורי) וכן מספר הטיסה שונה ממה שהוזמן. בפנייתי לאיזי גו האתר ממנו הזמנתי הם הסכימו איתי ואמרו שיטפלו בי אישית מול קשרי תעופה, ספקית הטיסה, וכשחזרו אליי אמרו שאין ביכולתם לעשות משהו ואני יכול לבטל את הטיסה בחינם, אמרתי לנציגה שאיני מעוניין לבטל משום שעלות ההמלון שהזמנתי הוא ללא ביטול ועולה כמחיר הטיסה וכמו כן יש לי גם בייביסיטר סגור מראש על שני ילדינו. מה ביכולתי לעשות? תודה,
שלום רב ותודה על פנייתך. יש לבחון את המקרה על בסיס המסמכים שבידך בכדי להשיב לך תשובה מנומקת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לי את המייל אישור הזמנה אחרי התשלום שמראה את מספר טיסה שהיה אמור להיות וכרטיס טיסה שקיבלתי עם הטיסה שאיתה חזרנו בפועל.
וכמו כן תצלום הדף אינטרנט ממועדי הנחיתות בנתבג המראה שהטיסה שהזמנתי לא התבטלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המדובר בייעוץ פרטני משום שיש לעמוד במדויק על השתלשלות האירועים והתשובות שקיבלתם מהגורמים השונים. על פניו אכן קמה לכם זכאות לפיצוי בהתאם למספר סוגים של פיצויים בהתאם לחוק התעופה. ...
המשך תשובה