טסנו באותו כרטיס של בריטיש איירווייס מתל אביב לאלסקה דרך לונדון וסיאטל. הטיסה של בריטיש נחתה בסיאטל בשעה איחור ונשארו 1:56 שעות לקונקשן כאשר זמן הקונקשן המינימלי בשדה הוא 1:20 שעות. לקח חצי שעה לרדת מהמטוס מרגע הנגיעה בקרקע שזה די סביר לג'מבו מלא באנשים ועוד שעה בביקורת הגבולות של ארה"ב שזה גם די סביר למרות שציפינו שתהיה עמדת אקספרס לאנשים עם קונקשן. הגענו למסור את המזוודות חצי שעה לפני ההמראה של הטיסה הבאה ולא קיבלו אותן כי זה קצר מדי. בשורה התחתונה, איחרנו ליעד הסופי ב 10 שעות. טענו בפני בריטיש שעובדתית, אם לא היו מאחרים אז היינו מספיקים לטיסה הבאה. בריטיש טוענים שלמרות האיחור היה לנו מספיק זמן לקונקשן כי זה מעל זמן המינימום (שלא הגיוני בעליל אבל הם לא מוכנים לדון בזה). האם אנחנו באמת לא זכאים לפיצוי מחברת התעופה שאיחרה? האם יש משהו לעשות? בברכה וחג שמח!
שלום רב ותודה על פנייתכם. לעניות דעתי, וככל והעיכוב בטיסה הראשונה לא נבע בשל נסיבות שלא היו בשליטת חב' התעופה, וככל והטיסות כולן הופעלו על-ידי בריטיש, יש מקום לדרוש פיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה