שלום , מאחר והייתי עדה לאירוע דומה - כמו האירוע שתואר ע"י מוטי עיני ב 1.09.2016 מניעת עליה לטיסה בשל חוסר ידיעה של חברת התעופה . אבקש לקבל את תשובתיכם לשאילתו של מוטי .
שלום רב ותודה על פנייתך. אנני יודע על איזה מקרה את מדברת של מוטי. את מוזמנת לציין את המקרה כאן בקצרה, ואשמח לסייע ככל ואוכל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מה היתה תשובתכים?הורידו לקוחה מטיסה
של איר בריסל בטענה לגבי צורך בויזה בתאריך עתידי. התברר שזה טעות של חברת התעופה. האם ניתן לקבל פיצוי?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה